Marius SumudicaRapidȘtiri Rapid BucureștiSuperliga

Dupa conferinta de presa ne dam seama cat de mult isi doreau sponsorii un om ca Sumudica

Promovarea suplimentului alimentar Cardiozen la conferinta de presa ce precede partida cu U Cluj spune multe despre cate poate face Sumudica, nu numai pentru partea sportiva, dar si pentru cea de marketing.

Produs de Ropharma, unul din partenerii oficiali ai clubului, Cardiozenul a fost promovat intr-un mod cat se poate de original de antrenorul Rapidului, iar tabloul care se configureaza cu Sumudica la Rapid ii face deja pe sefi sa se intrebe de ce au asteptat atata timp pana sa-l numeasca.

Asteptam cu interes si alte promovari la fel de originale care sa aduca parteneriate pe masura pentru binele clubului.

1923.ro

Online inca din 2009, site-ul 1923.ro este de departe cel mai important site dedicat unei echipe fotbal din Romania.Cu un trafic lunar de peste 1 milion de vizitatori, 1923.ro este inca o dovada ca dragostea, creativitatea si disciplina aduc rezultate notabile si infrang toate obstacolele aparute in cale.Fondat de Dragos Leasa in 2009, site-ul 1923.ro functioneaza de peste 15 ani pe un principiu prin care si-a castigat milioane de admiratori: "Spune cu voce tare ceea ce simti si da posibilitatea si altora sa faca acelasi lucru".Va multumim ca sunteti alaturi de noi in aceasta calatorie minunata!

S-ar putea sa te intereseze

Back to top button

Avem nevoie de tine!

Te rog deblocheaza Ad Blockerul.