BREAKING NEWS / Strategie nouă pentru brandul Rapid!

Rapid
Brandul Rapid, scos la licitatie

Lichidatorul judiciar al SC FC Rapid SA, Mihai Florea, a declarat pentru AGERPRES, după ce încă o licitaţie publică cu strigare pentru vânzarea mărcilor, culorilor şi trofeelor grupării giuleştene a fost amânată deoarece nu s-a prezentat nimeni, că ia în calcul să ceară oferte scrise, iar apoi să negocieze direct cu cei interesaţi.

Strategia lichidatorului judiciar este complet schimbată

„Era de aşteptat să nu se prezinte nimeni nici acum. O să mai stabilesc încă o licitaţie cu acelaşi preţ de pornire pentru că Adunarea Generală a creditorilor a decis ca limita minimă să fie 1,7 milioane plus TVA. Aşa că nu pot să mai scad. Mă gândesc să o programez pentru sfârşitul lunii ianuarie, începutul lui februarie, şi imediat să cer oferte scrise. Poate aşa va fi mai atractiv pentru cei interesaţi. Iar dacă am oferte scrise să negociem direct cu ei. O să le propun creditorilor şi varianta asta. Că atunci când scade preţul în trepte, nu vine nimeni, după cum se vede… Toţi aşteaptă ultimul preţ. Deci poate cerem oferte scrise”, a spus Florea pentru AGERPRES.

Patru licitaţii, 0 interesaţi de brandul Rapid…

Lichidatorul judiciar a organizat până în prezent patru licitaţii pentru vânzarea mărcilor, culorilor şi trofeelor clubului de fotbal după cum urmează. 10 noiembrie 2017 – preţ de pornire 3,4 milioane euro + TVA. 23 noiembrie 2017 – 3,06 milioane de euro + TVA. 15 decembrie 2017 – 2,754 milioane de euro + TVA. 12 ianuarie 2018 – 1,7 milioane de euro + TVA. La niciuna dintre acestea nu s-a prezentat vreun cumpărător. Adunarea Generală a Creditorilor a stabilit în şedinţa sa din 26 octombrie 2017 ca preţul de pornire al licitaţiei pentru vânzarea mărcilor şi culorilor echipei giuleştene să fie de 3,4 milioane de euro plus TVA. Iniţial, o firmă specializată în evaluare stabilise ca preţ de pornire 406.000 de euro plus TVA, sumă respinsă de creditorul majoritar.

Retrospectivă a situaţiei clubului

Academia Rapid Bucureşti, echipă înfiinţată anul acesta prin asociere cu Primăria Sectorului 1, care a obţinut dreptul de folosinţă a mărcii, culorilor şi siglei FC Rapid de la societatea SC FC Rapid SA, aflată în lichidare, evoluează în prezent în Liga a IV-a. Primăria a anunţat că doreşte să achiziţioneze marca, culorile şi sigla FC Rapid. Gruparea de fotbal Rapid a intrat în procedură de insolvenţă în 7 decembrie 2012, iar la 13 iunie 2016 Tribunalul Bucureşti a dispus intrarea în faliment şi dizolvarea societăţii. Suma totală a datoriilor clubului aflat în proprietatea omului de afaceri Valerii Moraru era de 17.754.712 lei, aproximativ 4 milioane de euro. Conform legii, lichidatorul trebuie să scoată la licitaţie sigla, culorile şi mărcile.

AFC Rapid continuă tradiţia

După declararea falimentului, echipa de fotbal FC Rapid a fost exclusă în vara anului 2016 din Liga I. În sezonul 2016-2017, în Liga a V-a au activat două echipe care se doresc a fi continuatoarele Rapidului: AFC Rapid, asociaţie non-profit care a administrat clubul până în 2006 şi care deţine 0,25 la sută din acţiunile SC FC Rapid SA, şi Mişcarea CFR, echipă înfiinţată de sindicatul CFR şi Clubul Aristocratic Rapid. Dintre acestea, Mişcarea CFR s-a desfiinţat, iar AFC Rapid evoluează în prezent în Liga a IV-a alături de Academia.

Sursa: agerpres.ro

1 COMENTARIU

  1. Nu sunt de acord sa fie „breaking news” era intr-un fel de asteptat. Cert este ca sub 1.7 mil euro fara TVA nu se va vinde Cupa Maciuca. In plus nu cred ca nici asa nu va oferta nimeni in conditia in care „brand-ul” achizitionat va fi cu siguranta contestat.