Burcă: „Palmaresul nu se vinde, AFC Rapid are trofee!”

Burcă Rapid
Burcă la Fotbal Club Rapid

O nouă licitaţie pentru brandul Rapid va avea loc săptămâna viitoare, pe 24 noiembrie. De această dată, preţul de pornire este de 3.040.000 euro, în continuare mult peste cel stabilit de o firmă de specialitate: 406.000 euro. E foarte probabil ca nici această licitaţie să nu aibă vreun participant. Înaintea meciului cu Venus, câştigat de giuleşteni cu un neverosimil 26-1, Ovidiu Burcă, preşedintele clubului Academia Rapid a spus că Primăria Sectorului 1 este interesată strict de marcă şi siglă, însă nu şi de palmares. Conform spuselor sale, FC Rapid SA pune spre vânzare Cupe de la meciuri amicale, trofeele cu adevărat importante aflându-se la CS Rapid şi AFC Rapid.

Ovidiu Burcă vorbeşte despre palmares

„Vom face tot ce depinde de noi ca să achiziţionăm marca şi sigla care sunt puse în vânzare de către defuncta FC Rapid SA, dar nu vom face acest lucru la nişte preţuri aberante. Trofeele… care trofee? Trofeele care sunt puse în vânzare sunt prea puţin relevante. Sunt nişte Cupe de la meciuri amicale. Palmaresul nu se poate vinde. CS Rapid are un anumit palmares, AFC Rapid are la rândul ei anumite trofee, la fel şi FC Rapid SA. Ne dorim ca pentru suporterii noştri să devenim cât mai credibili şi să avem o identitate clară” – a spus Ovidiu Burcă la Telekom Sport.

AFC Rapid, validat din nou

Concluzia este simplă. Practic managerul general de la Academia Rapid confirmă ceea ce 1923.ro scrie de peste un an şi jumătate. Anume că palmaresul nu va putea fi scos la licitaţie şi că AFC Rapid este continuatoarea fără dubii a CS Rapid Bucureşti. În acest context, rămâne de văzut ce se va întâmpla cu cele două echipe care poartă, în prezent numele de Rapid. Cert este că licitaţia, aşa cum am anticipat de mult, nu se va mai ţine deloc probabil. Nici măcar atunci când preţul va ajunge la 1,7 milioane de euro…

PALMARESUL RAPIDULUI

  • 3x titluri naţionale (1967, 1999, 2003)
  • 13x Cupa României (1935, 1937, 1938, 1939, 1940, 1941, 1942, 1972, 1975, 1998, 2002, 2006, 2007)
  • 4x Supercupa României (1999, 2002, 2003, 2007)
  • 1x Cupa Ligii (1994)
  • 2x Cupa Balcanică (1965, 1966)

42 COMENTARII

  1. Amice, se pare ca ne inconjoara idiotii care tin cu Manoliu. Ma bucur ca vad pe cineva ca tine. Imi dau seama ca avem viitor. Hai Academia RAPID!

  2. Pai palmares nu embleme nu cupe nu pai cine sunteti voi ba escrocilor.voluntari si astra au fost mai Rapid decat aceasta clona psd ista.gusti postacule nu aveti nici cea mai mica legatura cu spiritul Rapidului.academia nu e Rapid e doar o entitate oarecare care sifoneaza bani de la buget.dar nici asta nu va mai avea loc dupa cum bine stiti.academia NU ESTE RAPID

  3. Pai cum e „AFC Rapid continuatoarea fără dubii a CS Rapid Bucureşti,” din moment ce n-au marca si sigla?? 99% din suporteri sustin Academia si injura pe AFC ca nu vor unificarea.

  4. Asa sunt unii oameni. Atunci cand incearca si politicul sa faca ceva bun in tara asta, apare unu ca tine care e impotriva. Primaria Sect 1 nu e psd. Primarul e RAPIDist. Si dracnea e. Ne place, nu ne place, asa e.
    Prefer sa vad RAPIDul cu Primaria Sect pe tricouri, decat sa nu il mai vad deloc. AFC are picioare scurte. Tovarsu tau hotica pulica manoliu a refuzat din nou saptamana trecuta, o propunere de unitate intre cele 2-3 echipe.

    UN SINGUR RAPID! O SINGURA GALERIE!

  5. Frate, lasa-l pe Dan Coe, in primul rand. Fii si tu mai original.
    In al 2-lea rand, langa care RAPID ai ramas tu? Ca sunt vreo 3 echipe care se vor continuatoare.
    Ai ramas langa AFC? La asta te referi?

    UN SINGUR RAPID! O SINGURA GALERIE!

  6. Oare Manoliu de ce se ocupa cand era director de Marketing la Rapid?! Va rog eu nu ne mai vindeți gogoși!! Chiar asa de prosti si ușor de manipulat ne credeți?

  7. Prostovane, tu habar nu ai ce vorbesti. Scoate mana din cur cand vorbesc cu tine. Esti total pe langa subiect. Daca fac o exegeza pe ceea ce ai scris, te trimit la Rosiorii de Vede.

  8. Cand ramai fara argumente incepi sa jignesti. Hai mersi pentru confirmare! La meciul dintre AFC Rapid si Steaua, pe fostul 23 august, in 2006, cand am castigat cu 2-0, galeria lor a afisat urmatorul mesaj: „Sa spunem toti in cor: Multumim Steaua ca existi!”. La voi se referea! Astia de rezultat, care n-au, n-au avut si nici n-or sa aiba vreodata tangenta cu RAPID si spiritul RAPIDULUI!

  9. OVIDIU NAHOI ESTE PRINCIPALUL VINOVAT DE NERENASTEREA RAPIDULUI UNIC! DE CAND COPOS A EJECTAT ARISTOCRATII DIN CURTEA VISINIE ACEST PERSONAJ A AVUT UN SINGUR VIS: RAPIDUL SA FIE AL LUI! SINGURII CARE AU „MIROSIT” UNELTIRILE ACESTUIA SI INCEARCA SA SALVEZE RAPIDUL DIN GHEARELE SALE SUNT CEI DE LA AFC. DE AICI SI URA VISCERALA FATA DE MANOLIU & CO’. SIMPLU. ( „liviu ca punct”, ai material acum. Baga-te la butoane. Multumeste-ti capeteniile. Si nu care cumva sa gresesti si sa pui vreo majuscula)
    PS- Structura noua Academie: Burca, Nahoi, Olariu(!). In aceasta ordine, ca sa nu bata rau la ochi.

  10. Tu esti mai prost decat Pacala. Bai baiatule, ce treaba am eu cu CSA Steaua? Nici nu stiu care e adevarata Steaua ca sa am vreo emotie cu ei. Academia Rapid e adevaratul RAPID. Tu vorbesti de suporteri putini..pai la meciurile AFC sunt 30 de suporteri ma incultule. Si aia parintii jucatorilor. Man, la anul cand va falimenta si AFC, o sa vii taras la Academia. Pax vobis!

  11. Nu Academia Partid, nici Nico si nici Pancu nu ti-au furnizat emotiile respective, ci CSA Steaua! Anul trecut nu ai simtit nicio emotie pentru ca nu era CSA Steaua in serie cu AFC RAPID. Drept dovada, dupa meciul cu ei era liniste pe o raza de sute de scaune. Asa ca vedeti-va de partidul vostru si lasati-ne in pace pe noi cei care am ramas alaturi de RAPID BUCURESTI!

  12. Oameni buni, frati rapidisti, ACADEMIA RAPID e continuatoarea Rapidului nostru mult iubit. Poate nu si legal (cel putin nu inca), dar sufleteste este. Anul trecut am sustinut si nu prea pe AFC. Am vazut 2-3 meciuri si nu am simtit nicio emotie. Mai, anul asta la meciurile Academiei aproape ca mi-au dat lacrimile. Simt Rapidul acela pe care il iubeam si acum 15-20 de ani. In retur pe teren vor fi Pancu-Nico-Maftei. De cand nu au mai jucat impreuna? Va fi NEBUNIE!! Cum sa nu tin cu Academia mai fratilor? Ce sa fac cu AFC ma?! Am 0 respect pt ei. Puteam fi o singura echipa, dar Manoliu a stricat tot. Oricum va falimenta si AFC, la ce datorii are.
    Poate nu are palmaresul Academia, dar are ceva mai important: spiritul Rapidului adevarat! In retur sunt ferm convins ca odata cu venirea noilor jucatori, publicul se va dubla (3000-4000) la meciurile pe Giulesti, iar in play-off va fi nebunie.

  13. draga admin
    informatii sint fel si fel
    de unde sa stie omul (rapidistul) de rind care din informatii este veridica ?
    eu , de exemplu , cautind ceva informatii despre toata tevatura cu rapid , am dat , intimplator ,pe net , de niste declaratii ale lui florea de prin luna iulie in ziarele de sport .
    florea sustinea , nici mai mult nici mai putin , ca unele din articolele semnate ADMIN sint scrise (nu influentate) de manoliu direct !!
    pare o aberatie , dar ma rog , poate fi si asta o informatie , nu?

  14. Am iti dau mesajul de care faceam vorbire. Apoi am sa iti raspund punctual :
    1) Nu conteaza numarul suporterilor , constientizeaza ca a ramas singurul motiv invocat de academicieni. Conteaza cu cine ti cu RAPID sau cu ACADEMIA
    2) Incepand cu etapa viitoare toate meciurile RAPID-ului vor fi difuzate live
    3) Un suporter adevarat nu se uita in buzunarele patronului el isi sustine echipa la greu nu numai la bine
    4) Manoliu crezi ca are timp sa inventeze utilizatori si sa posteze zilnic?
    In rest numai de bine

  15. da-mi un exemplu de jignire !
    am spus-o :majoritatea utilizatorilor anti academia sint clone sub aspectul ca sint inventati pentru a raspindi discordia intre rapidisti si pentru a incerca sa pastreze un oarescare interes pentru „stampila „afc/manoliu
    asta e parerea mea, si nu cred ca e vorba de jigniri

  16. despre ce injuraturi vorbesti ?
    arata-mi pe textul meu publicat mai sus(!!?)
    de altfel lait motivul injuraturilor (care de fapt nu exista) apare in aproape toate luarile de pozitie ale „rapidistilor” sustinatori de a.f.c. manoliu
    daca nu aparea proiectul „academia”, rapidul raminea pentru mine , cel putin in faza aceasta , doar o amintire !
    asa, sa-u adunat 10,000 de rapidisti la meciul cu steaua , si o medie de
    3-4,000(medie , se intelege?) la celelalte meciuri
    in felul acesta zeci de mii de rapidisti din provincie si din afara tarii au posibilitatea de a vedea rapid-ul la tv !
    a.f.c.manoliu nu are bani nici pentru inchirierea stadionului , pentru niste mese la jucatori , etc.
    cei mai buni jucatori si antrenorul care i-a adus , la-u parasit
    sponsorii(in frunte cu superbet) la-u parasit
    eventim la parasit (ce sa vinda ?10-15 bilete ?)
    marea majoritate a rapidistilor il detesta nu pentru ca n-are bani , ci pentru ca face orice (inclusiv cu inventarea voastra ca utilizatori) pentru a incerca sa puna bete in roatele academiei , doar doar se va apela la el , si deci in speranta de a face vreo afacere pe seama stampilei pe care o detine
    din asta vroiati voi sa traim ?

  17. lasa ba sa aveti voi cupele palmaresul imaginar iar noi restul cei multi ii sustinem pe Pancu si Nico voi pe caliu si manoliu doua legende giulestene:))) de aia jucati cu emblema p piept de aia sunteti 10 insi la meciuri ca voi aveti palmaresul :))) mi e mila de voi

  18. cat de Rapidisti suntem cu totii…ne dezbinam , ne uram …si ajungem pe zi ce trece de rasul Stelistilor , Dinamovistilor , s.a.m.d …o sa disparem in mizerie , cu atata dezbinare…

  19. alta clona (nume inventat de manoliu si ai sai ciraci)
    in numele caror rapidisti vorbesti ?
    ai celor 25 de oameni care au fost la ultimele meciuri (si aia fiind ,de fapt) rudele jucatorilor ?
    voi sinteti rapid-ul ?
    citeste mai sus opinia mea si intelege ca voi snteti o simpla stampila uitata prin sertarele lui manoliu , si nimic mai mult
    cu cit manoliu a pierdut cauza , cu atit numele false trimise „la inaintare”, devin din ce in ce mai agresive !
    asta denota ca sfirsitul vostru e aproape

  20. Proiectul curat si transparent este la Academie. AFC are datorii de peste 4.000.000 EUR si are 2 Cupe. Mai mult ca sigur Manoliu nu vrea sa închidă taraba ca poate vinde si el la final cupele alea si site-ul asta „adevărat”.
    Continuarea este Academia Rapid, cea care are suporterii si Adevărații rapidiști. Manoliu ce are?! Site-ul asta care tot ce vrea e sa inducă in eroare toți suporterii.

  21. Nimic mai fals din tot ce ati scris referitor la AFC. la infiintarea unui SA toti membri fondatori pun in comun doar ce considera ( membrii fondatori ) ca este suficient sa puna in comun. Faptul ca AFC nu s-a inscris la masa credala cu datoria de 40.000 euro spune foarte multe despre Manoliu pe care il huliti atat de mult.
    AFC a ramas desine statator cu drepturi depline de administrare. Din pacate toti cei care si-au facut planul sa distruga RAPID au luat o mare plasa din partea lui Copos. In plus pana la aparitia sponsorului AFC , Manoliu a platit din banii lui toata organizarea de functionare a clubului in ciuda faptului ca Academia ia luat sponsorul Superbet, au izgonit AFC de pe Giulesti , iau luat contractul cu Eventim, iau luat jucatorii si inclusiv pe Mihai Iosif. etc etc ACADEMIA NU E RAPID SI NU VA FI NICIODATA.JOSSS PSDDDD JOS LABELE DE PE RAPID ( citat Florin Teseanu la care subscriu) Voi nu ati stiut altceva decat sa injurati si sa denigrati ca nu va iesit planul de a fura Rapid.

  22. Din toata „nebunia” asta (palmares, cupe de la meciuri amicale, suporteri divizati, multiple echipe) retin doar o mai mare dorinta a unora de a persevera spre nihilism: sa moara capra vecinului, daca nu sa murim impreuna. Inevitabil timpul va aseza lucrurile. Daca Academia isi va mentine proiectul promovand an de an, va castiga si identitatea Rapidului. Pe de alta parte, pentru AFC e greu sa intrevad un viitor dincolo de simpla ambitie a lui Manolescu de a se numi patron la Rapid. Pacat de ambitia si harnicia jucatoriilor si antrenoriilor de acolo.

  23. Vorbesti despre animozitati fata de proiectul (de furat bani publici) academiei.pe rapidisti ii deranjeaza ca vreti sa furati istoria si sa patati imaginea Rapidului.alt interes nu aveti decat electorat si BANI PUBLICI DE FURAT.Daca vroiati Rapidul plateati si 1 milion si 2 si 9.Pana una alta daca vrei ceva platesti nu furi asa cum e obiceiul psd.ACADEMIA NU E RAPID SI NU VA FI NICIODATA.JOSSS PSDDDD JOS LABELE DE PE RAPID

  24. stimate d-le valentin – grigore stanescu (fost steinhartd)
    acum , ca sa fiu sincer , ma-ti lamurit !
    insumarea multiplelor nume proprii si de familie pe care le detineti , denota f.clar ca va puteti numi si valentin stanescu .
    imi cer scuze pentru lipsa de perspicacitate !
    dar nu asta e problema care ma doare pe mine , ci animozitatea fatisa fata de proiectul numit „academia rapid”
    mi-am exprimat pe acest sait , in repetate rinduri , argumentele pentru care cel putin 90% din vechii suporteri ai rapid-ului , sa-u alaturat acestui proiect .
    totodata am explicat (nu sint singurul), ca de fapt principalul vinovat pentru asa zisa dezbinare , este domnul manoliu.
    el a ramas cu o stampila (uitata prin sertarele vechiului rapid ) pe care a primit-o de la g.copos atunci cind toate activele a.f.c.(inclusv toate insemnele si culorile ) au fost transferate (in 2006) la noul f.c.rapid (firma care se vinde azi la licitatie)
    pe linga stampila , a.f.c.-ul a mai ramas si cu datorii evaluate azi la cca 2 milioane de ron !!.
    atit si nimic mai mult !!
    am intrebat aici , de nu stiu cite ori :de ce , oare ,a.n.a.f.-ul (principalul „creditor” ) nu a intreprins de-a lungul a 11 ani ,nici o actiune juridica pentru a-si recupera datoria ?
    pai e simplu :aceasta firma/ societate comerciala , nu detine nimic !NIMIC !
    daca detinea vreun bun patrimonial , a.n.a.f.-ul ar fi incercat sa obtina in instanta falimentul acestei firme pentru a le comercializa , asa cum o face in cazul f.c.rapid (unde se „bate” in instanta cu moraru , pentru a a fi numit creditor principal)
    manoliu a vrut sa stoarca de la primaria sectorului 1 , functii si diverse foloase (personale) , pentru a ceda o „stampila „fara nici o valoare reala , si a fost refuzat .
    refuzul a fost f.clar explicat de primarul tudorache :legea nu permite o investitie a primariei in preluarea unor datorii (imense) a unei societati particulare
    acesta este motivul pentru care , eu unul(si ca mine majoritatea suporterilor „in tema”), privesc cu suspiciune toate „chemarile” la unitate / unificare etc , in spatele carora se afla ori oameni de buna credinta (dar super naivi , indusi in eroare de propaganda manolesciana) sau de persoane interesate (reale sau clone)
    unde nu da domnul , ca academia sa reuseasca si sa promoveze citiva ani consecutiv pina la prima liga , iar voi („naivii” sau interesantii) sa continuati sa deplingeti lipsa de unitate
    doamne ajuta

  25. Stimati domni si stimabile (!) liviu k. Din pacate nu-mi mai pot certa acum nici mama care mi-a pus prenumele Valentin (si Grigore dupa nas, da’ nu-mi place) si nici tatal de la care mi se trage numele Stanescu (initial Steinhardt… deh, istoria). Pentru linistea dumneavoastra voi renunta la ele in comentarii. Nu o mai lungesc si voi continua cu sfarsitul. Daca AFC, Academia, „Nebunii cei Frumosi” si chiar CS Rapid (stie dl. Burca despre ce este vorba, da’ sa nu-l intrebati deocamdata ca nu vrea sa-l lase pe primar in offside) deci, daca aceste entitati nu se vor uni, de RAPID se va alege praful. Si inca ceva. Tineti minte data de 02.02.2018. Toate cele bune!

  26. Domnilor. vin cu o mare rugăminte : – nu vă mai ”semnați” (aici la comentarii) cu numele unor foști mari rapidiști ce au trudit pentru acest club și datorită lor (legendarilor) acesta a devenit un brand. Măcar din respect pentru regretații Valentin Stănescu Teo Cpdreanu, Dan Coe, etc,etc.
    PS. Sunt un rapidist de provincie ce nu a avut o altă simpatie decât pentru Rapid Giulești, din 1961 încoace.

  27. Nu mai e bun palmaresul?in curand nici emblema nu o sa fie buna nici nimic decat banii sifonati
    Cand vulpea nu ajunge la struguri spune ca sunt acri! Escrocilor psdisti rusineeee

  28. Faceti ,fratilor , o data o singura echipa care sa detina si marca si sigla si palmares si tot !Ce atatea complicatii ?

  29. Liviu este foarte usor sa jignesti, si pe mine m-ai jignit gratuit in urma cu 1 luna, asa ca imi permit sa iti pun doua intrebari :
    – Ce consideri ca este minciuna in spusele domnului Burca?
    – T2 mai sunt rapidisti daca nu au vrut sa fie alaturi de Academie?
    Si apropo am auzit ca oaia va participa la licitatia pentru blana si palmaresul lupului ca sa se mandreasca ca va devenii lup.
    PS Nici eu nu sunt Manoliu

  30. Sa intelegem ca daca primaria S1 nu lua initiativa infiintarii Academiei, pentru tine Rapidul era un subiect inchis?
    P.S. Nu sunt Manoliu. Crede-ma. Asta ca sa nu injuri pe cine nu trebuie.

  31. (ne) stimabile „valentin stanescu”
    indraznind sa patezi numele lui nea tinel , prin adeziunea totala la masinatiunile lui manoliu , te-ai descalificat de a mai fi luat in seama ca rapidist obiectiv.
    esti pur si simplu o clona !
    am sa ma refer totusi la sustinerile lui manoliu (pentru ca sint „voci” care sustin ca manoliu insasi se afla de fapt in spatele unora din articole-le admin.-ului si al unora din „vocile” de falsi suporteri.
    asistenta redusa a suporterilor la unele meciuri meciuri deriva din calitatea execrabila a unora din echipele de liga 4.
    te asigur ca la singurele meciuri cu adevarat decisive (meciurile cu steaua din retur si din playoff) vor fi cu mult peste 15,000 de suporteri rapidisti in tribune (daca se va juca pe un stadion normal).
    asta ca sa nu mai numaram , (probabil) zecile de mii de telespectatori din toata tara
    oricum ,daca e sa comparam asistenta la ultimele meciuri ale academiei cu cele ale a.f.c.-ului, e vorba de 1,500-2,000 contra a 50 ,din care 25 de la adversari ,si 25 de parinti si rude ale a.f.c.-istilor (cifrele a.f.c.-ului luate din relatarea admin-ului de la ultimele meciuri)
    si asta pentru ca rapidistii adevarati(nu clone manoliescene) nu se pot identifica cu un individ care incearca sa puna bete in roate in reinvierea rapid-ului.

  32. si de fapt ce se vinde la aceste licitatii? probabil blana ursului din padure sau mai degraba bucati din ea, pt ca o bucatica e la unii si altele la altii si fiecare tine cu dintii de ele. din simpla dorinta meschina de a pune mana pe sume mari de bani…

  33. Palmaresul nu se vinde?!?! Nu va vad bine domnule Burca recunoscand drepturile reale ale AFC Rapid. Sa inteleg ca Academia va ramane un „SUROGAT CU AROMELE INCHIRIATE LUNAR”? Multi dintre suporterii initial pacaliti au cam simtit mirosul (…) si au reintrat in stand-by. Nu credeti? Priviti tribunele si numarati „creditorii”.