Şumudică
Marius Şumudică, profil de campion

Aboneaza-te pentru a primi gratuit o colectie de cantece pentru RAPID

* prin completarea adresei de email esti de acord sa-ti trimitem periodic informari cu privire la ofertele noastre si la articolele publicate pe site-ul 1923.ro
* indicates required

Nu doar Florin Andone a fost criticat de antrenorul giurgiuvenilor. Victime i-au căzut lui Șumudică și mijlocașii și fundașii laterali ai tricolorilor.

„Jos pălăria pentru mijlocașii noștri centrali. Eu nu vreau să critic acum echipa națională, care a făcut un job bun din punct de vedere defensiv, de luptă, ne-am ridicat la nivelul ăsta, ne-am dorit foarte mult, dar atât! E adevărat că am avut Franța în față, dar cu Elveția și Albania va trebui să punem noi probleme. E destul de greu, însă, să duci o construcție cu Pintilii și Hoban. Sunt băieți ok, dar au mult mai multe valențe defensive decât ofensive. Va fi destul de greu. Pe benzi, la fel, nu avem jucători capabili să aducă mingea în fața porții. Doar Săpunaru ce a urcat de vreo două ori. Raț a urcat foarte puțin, iar Stancu nu e jucător de bandă, care să scoată om din joc și să-ți aducă mingi în gura porții. Trăim cu o impresie falsă, fiindcă Franța aseară nu a însemnat nimic. Toată lumea se aștepta la mai mult de la Franța, deci și eu. Ne-am închis foarte bine, jos pălăria din punct de vedere defensiv. Noi am stat la adăpostul unui rezultat de egalitate, era un rezultat extraordinar, jucam cu echipa gazdă, am avut un arbitraj foarte bun… Mă așteptam la mai mult. Dacă un arbitru poate și vrea să rupă echilibrul, poate să dea un al doilea galben la Chiricheș. E adevărat, e fault și la Florin Andone. Dar pentru un meci de deschidere, cu echipa gazdă, a fost un arbitraj senzațional, nu a dat nici 1% echipei gazdă. Pe cuvântul meu. La faultul asupra lui Tătărușanu, îl ascult pe Crăciunescu, care spune că nu a fost niciun fel de fault”, a încheiat Șumi.

Sursa: digisport.ro

Aboneaza-te la newsletterul 1923.ro

indicates required